زاویه سازی صورت در کرج
نوشته شده توسط : ساسان

زاویه سازی صورت در کرج

زاویه سازی فک و صورت به منظور زیبایی و جوانسازی انجام می شود و امروزه بسیار محبوب شده اند. این عمل می تواند تحت روش های جراحی یا غیر جراحی انجام شود. زاویه سازی صورت در کرج ، یک عمل رایج در بین زنان و مردانی شده که می خواهند صورتی لاغرتر، زیباتر و جذابتر داشته باشند.در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد. علاوه بر زاویه سازی صورت در کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

در این مقاله نیز برای شما همراهان گرامی تمامی آنچه باید در رابطه با زاویه سازی صورت بدانید را شرح داده ایم.پس با ما همراه شوید.

 

جهت مشاوره در رابطه با زاویه سازی صورت در کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

زاویه سازی صورت در کرج

تعریف زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت باعث زیبایی، جوانسازی پوست، اصلاح زاویه بینی، رفع غبغب و حالت دادن به چانه می شود.

در عمل زاویه سازی صورت ( مادلینگ چهره ) ، حالت صورت پس از عمل به شکل V می شود ، زیرا این حالت صورت در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار است .

این عمل مخصوصا در بین خانمها و آقایان جوان بسیار رواج دارد. در زاویه سازی صورت ( مادلینگ چهره ) ،  نقاطی از صورت که نقشی کلیدی در زیبایی صورت دارند برجسته تر می شوند تا تناسب آن ها با بقیه اجزای صورت بیشتر شود .

این نقاط می تواند زاویه فک، خطوط فک، گونه و چانه باشد که با روش های مختلفی که برای زاویه سازی صورت بکار برده می شود، این اجزا در تناسب باهم برجسته شده و حالت زیبایی به صورت می دهند .

در واقع زاویه سازی صورت ( مادلینگ چهره ) عملی است که تغییراتی بر روی فک انجام می شود، به طوریکه فک کشیده تر شده و حالتی مانند V پیدا می کند.

بنابراین زاویه سازی صورت ( مادلینگ چهره ) با کوچک کردن فک، لاغر نمودن صورت و برجسته سازی گونه و چانه انجام می شود.(برای مطالعه مقاله بوتاکس در کرج کلید کنید)

این عمل علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی نیز دارد و می تواند برای درمان افرادی که در طی یک حادثه یا به صورت مادرزادی دچار مشکل در ناحیه فک هستند، بکار گرفته شود.

زاویه سازی صورت چیست؟

همانطور که از نامش پیداست زاويه سازی صورت به معنی زاویه و شکل دادن به صورت می باشد افراد به دلایلی مانند لاغر و کوچک کردن صورت ، برجسته کردن گونه ، برجستگی چانه و غیره انجام می دهند ، که به روش های گوناگون انجام می شود.

روش های زاویه دار کردن صورت در کرج

این روش ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند و هر دسته خود به چند روش انجام می گیرد .

زاویه دار کردن صورت با جراحی در کرج

کوچک کردن فک :

در این روش قسمت هایی از فک طبق نظر جراح تراش داده می شوند تا زاویه دلخواه ایجاد شده و صورت کشیده شود .

کوچک کردن چانه :

در این روش جراح برشی در داخل دهان (نزدیک لب پایین) یا زیر چانه ایجاد می‌کند و با استفاده از ابزار مخصوص استخوان را از نوک چانه جدا کرده و سپس به تغییر شکل و برداشتن استخوان اضافه می‌پردازد .

بزرگ کردن چانه :

که ژنیوپلاستی نیز می نامند جزو جراحی های استخوانی کردن صورت است .زمانی که برای کشیده کردن صورت به متخصص مراجعه می کنید ، با توجه به حالت صورت شما ، پزشک جراحی هایی را انتخاب می کند .
برای مثال شخصی برای رسیدن به فرم مناسب باید چانه خود را کوچک کند ولی شخصی دیگر به دلیل داشتن فرم صورت متفاوت ، باید جراحی بزرگ کردن چانه را انجام دهد .

بزرگ کردن گونه : 

پروتز گونه یک عمل جراحی برجسته سازی گونه است که برای v شکل کردن صورت می تواند انجام شود .(جهت مطالعه مقاله تزریق ژل گونه در کرج کلیک کنید)

جراحی غبغب :

غبغب برجستگی یا آویزانی زیر چانه است که در اثر افتادگی عضلات و پوست صورت و گردن صورت می‌گیرد . برای داشتن صورتی استخوانی این مشکل باید رفع گردد .

لیفت گردن :

صورت عضوی است که به گردن متصل است و همانقدر که برای زیبا کردن صورت وقت و هزینه صرف می شود ، گردن نیز باید مورد توجه قرار گیرد . شلی عضلات و افتادگی پوست گردن از زیبایی صورت می کاهد .

 

عوارض زاویه دار کردن صورت با جراحی

  • این عمل تخت بیهوشی انجام می شود.
  • احتمال عفونت وجود دارد.
  • بر عکس روش های غیر جراحی بازگشت پذیر نیست.
  • هزینه این عمل بیشتر است.
  • مراقبت های بعد از عمل بیشتر و طولانی تر است.
  • کبودی و باند تا مدت ها باقی می مانند.
  • مدت بیشتری باید از خوردن غذاهای سفت پرهیز کنید.

مزایا زاویه سازی صورت

زاویه سازی فک با تزریق ژل، چربی یا حتی بوتاکس، روش‌هایی غیرتهاجمی و کم‌دردسر هستند، دوره‌ی نقاهت ندارند و تقریبا بی‌خطرند.

روش‌های تزریقی می‌توانند دائمی یا موقت باشند و این یعنی حق انتخاب بیشتر برای شما. برخلاف روش‌های جراحی مثل ایمپلنت که حتما دائمی هستند و ایجاد تغییر در آن‌ها نیاز به جراحی دوم دارد.

در روش‌های تزریقی اگر از ژل‌ها یا فیلرها استفاده کنید، نتایج برگشت‌پذیر هستند. یعنی اگر از نتیجه‌ی درمان راضی نبودید، می‌توانید با تزریق یک آنزیم نتایج را به طور کامل به حالت اول برگردانید.

تزریق ژل و تزریق چربی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌ترند. برخلاف روش‌های جراحی که معمولا با هزینه‌های زیادی همراه‌اند و حتی مراقبت‌های بعد از جراحی (مثل پانسمان‌ها و دوری طولانی مدت از محل کار) هزینه‌های زیادی خواهند داشت.

 

زاویه سازی صورت در کرج

 

در آلا کلینیک بیشتر بخوانید:

زاویه دار کردن صورت بدون جراحی در کرج

در این روش ها به دلیل نبود جراحی ، عوارض به حداقل میزان خود می رسد. اگر صورت چاق و یا به اصطلاح تپل ناشی از چاق بودن عمومی بدن باشد ، باید به فکر کم کردن وزن اضافی بدن خود باشید و سپس لاغر کردن صورت را مدنظر قرار دهید.(جهت مطالعه مقاله تزریق ژل و بوتاکس در کرج کلیک کنید)

 

لاغر کردن صورت :

برای انجام اینکار روش های مختلفی وجود دارد مثل ورزش های مربوط به صورت و یا رژیم غذایی خاص ، که سعی کرده ایم در مقاله ای جدا به آن بپردازیم .

 

تزریق ژل و چربی و بوتاکس :

یکسری از جراحی های نامبرده شده در قسمت قبل را می توان با تزریق ژل و چربی و بوتاکس انجام داد برای مثال با تزریق ژل به گونه می توان آن را برجسته کرد و یا با کمک بوتاکس می توان لیفت گردن را انجام داد .
بزرگترین تفاوت این دو روش در ماندگاری آنهاست . روش های جراحی دائمی هستند ولی تزریق فیلرها و پرکننده ها نیاز به تمدید دارند .  در هر دو طرف زاویه فک، عضله بزرگی قرار دارد که از آن با نام مسیتر یاد می شود. این عضله برای جویدن غذا در فک قرار گرفته است و این وظیفه را بر عهده دارد. عضلات دیگری با نام های پتریگوئید و تمپورال نیز در همین ناحیه وجود دارند، که دقیقا مخصوص جویدن هستند.

برخی از افراد ممکن است بدون انجام مادلینگ صورت و در اثر جویدن بیش از حد، یا دندان قروچه هایی که در شب به آن گرفتار است، چهره ای مربعی به دست آورد. مثل بیشتر بدنسازانی که ناخواسته به دلیل انجام تمرین های خاص به این نوع چهره دست می یابند.

اما برخی دیگر نیاز به تزریق بوتاکس برای مادلینگ صورت خود دارند. اگر فک را کوچک و جمع و جور نمایند، به راحتی می توانند ظاهری مربعی شکل به فک خود دهند. که این حرکت چهره ای خاص به انها می دهد.

زاویه سازی فک و صورت با استفاده از تزریق ژل در کرج

ژل ها فیلر های مصنوعی اما طبیعی هستند! مصنوعی از این بابت که در آزمایشگاه ها ساخته می شوند و طبیعی از این بابت که در پوست شما این عناصر وجود دارند!

به طور مثال یکی از عناصر موجود در فیلر های ژل، کلاژن می باشد که وظیفه آبرسانی به پوست را دارد. این ماده به صورت طبیعی در بدن قبل از سنین میانسالی، تولید می شود.

ژل مصرفی توسط پزشکان کلینیک خانه سفید اسید هیالورونیک می باشد. این ژل ها مورد تایید FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) می باشد.

زاویه سازی صورت در کرج

درباره زاویه سازی صورت با تزریق ژل باید بدانید که :

  • این روش در ناحیه چانه و فک و در قسمت آرواره اثر گذار خواهد بود.
  • بسته به حجم نیاز برای صورتتان، در جلسات اول بین 3 تا 4 سی سی فیلر اسید هیالورونیک به صورت تزریق می شود.
  • این ژل 9 تا 12 ماه زیر پوست شما می ماند و سپس جذب می شود.

بهترین زمان برای ترمیم ژل های تزریقی بعد از ماه ششم می باشد، اما ممکن است در هر فرد این زمان متفاوت باشد. به همین دلیل بهتر است در جلسه مشاوره ای که قبل از انجام زاویه سازی برای شما ترتیب داده شده است، زمان دقیق ترمیم ژل پرسیده و به موقع نسبت به تمدید آن اقدام کنید.

مزایای زاویه سازی با تزریق ژل

  • نتایج فوری است و بیمار می‌تواند فوراً فک و چانه جدید فرم داده‌ی خود را ببیند.
  • فرم دهی فک به روش غیر جراحی و برجسته کردن چانه مقرون‌به‌صرفه تر از روش جراحی برای رسیدن به این اهداف است.
  • کل عمل حدود 20 دقیقه طول می‌کشد، درحالی‌که یک عمل جراحی می‌تواند 1-2 ساعت طول بکشد.
  • در جراحی برجسته کردن فک بیمار باید زیر چاقو برود و باید در طی عمل، تحت بیهوشی عمومی قرار بگیرد. جراحی برجسته کردن فک همچنین می‌تواند خطر زخم و عفونت بعد از عمل را ایجاد کند. استفاده از تزریق ژل برای برجسته کردن و فرم دادن فک و چانه، یک روش سریع و قابل اجرا در مطب (سرپایی) است که نیازی به بیهوشی ندارد.
  • روش غیر جراحی را می‌توان در طول تایم ناهار انجام داد و در همان روز به کار خود برگشت. در صورتی که عمل جراحی ممکن است شما را مجبور کند تا برای حدود 1-2 هفته از کارتان مرخصی بگیرید.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی در کرج

تزریق چربی یکی دیگر از روش های زاویه دار کردن صورت است. این روش کمی سخت تر از تزریق ژل و فیلر است زیرا در ابتدا چربی های اضافه دیگر نقاط بدن بنابر ترجیح فرد و نظر پزشک به مقدار لازم برداشته می شود که این کار با سوزن های مخصوصی به نام کانولا و تحت بی حسی موضعی صورت می گیرد. این روش نسبت به دیگر روش ها دوام بیشتری دارد و بالای سه سال حفظ می شود.

مزایای تزریق چربی

  1. چربی از بدن خودتان استخراج می شود و کاملا طبیعیست. چربی موجود در بدن شما، کاملا ایمن و بدون واکنش آلرژیک خواهد بود.
  2. چربی تمام حجم از دست رفته از صورت را باز می گرداند.
  3. تزریق چربی می تواند به جوان سازی پوست نیز کمک کند.
  4. نتایج حاصل از تزریق چربی مدت زمان بیشتری روی صورت ماندگار است.
  5. برای تزریق چربی می توانید از قسمت های زائده پوستی برداشته شود.بنابراین می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و نقاطی که چربی زیادی دارد را تخلیه کنید!
  6. هزینه ثانویه در تزریق چربی، نسبت به تزریق ژل کمتر است.

عوارض زاویه دار کردن صورت با تزریق چربی

  • در این روش برش های ریزی در پوست ایجاد می گردد که ممکن است سبب برجای گذاشتن اسکار شود.
  • چربی تزریق شده ممکن است بین ۳۰ تا ۷۰ درصد جذب بدن شود و نتایج طی شش ماه کاهش یابد و فرد نیاز به تزریق دوباره داشته باشد.
  • احتمال عفونت هر چند کم است اما ممکن است وجود داشته باشد.
  • با کاهش یا افزایش وزن مقدار چربی تزریق شده نیز بالطبع ممکن است کاهش یابد.
  • مراقبت های پس از درمان باید با دقت انجام شود و تورم چند هفته باقی می ماند.
  • نامتقارنی صورت ممکن است پیش بیاید.

زاویه سازی صورت در کرج

زاویه سازی فک با تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی؟

اگر بخواهیم یک پاسخ کلی بدهیم، می‌توانیم بگوییم که تزریق ژل برجستگی بیشتری ایجاد می‌کند در حالی که تزریق چربی حجم عمومی صورت را زیاد می‌کند. پس هردو روش تزریق ژل و تزریق چربی می‌توانند در کانتور و زاویه سازی فک موثر عمل کنند و در واقع این شرایط شماست که تعیین می‌کند کدام برایتان مناسب‌تر است.

تزریق چربی برای چه افرادی بهتر است؟

تزریق چربی برای کسانی که در کل یا بخش‌های عمده‌ی صورت دچار کاهش حجم شده‌اند، بسیار مناسب است. افرادی مثل ورزشکاران، اشخاص لاغر یا کسانی که به تازگی مقدار زیادی وزن کم کرده‌اند، کاندیدای بسیاری خوبی برای زاویه سازی فک با تزریق چربی هستند.

تزریق ژل برای چه افرادی بهتر است؟

تزریق ژل برای کسانی ایده‌آل است که کاهش حجم شدیدی در صورتشان ندارند و تزریق ۲ تا ۴ سی‌سی ژل برای زاویه‌سازی کافی است. همچنین اگر برجستگی چشمگیر مشابه با ایمپلنت‌های چانه مد نظرتان است، احتمالا تزریق ژل برای شما انتخاب بهتری است.

 

زاویه سازی صورت با بوتاکس در کرج

لاغری صورت و یا زاویه دار کردن صورت با بوتاکس یک روش بسیار معمول است. بوتاکس برای باریک کردن خط فک از طریق کاهش حجم عضلات جویدن (موسوم به عضلات ماستر) استفاده می‌شود. این کار همچنین به منظور بهبود لبخند لثه‌ای نیز انجام می‌شود. تزریق بوتاکس به عضلات ماستر باعث می‌شود که اندازه‌ی این عضلات کاهش قابل توجهی یافته و منجر به لاغری پایین صورت، ایجاد زاویه زیبا و جذاب فک و برجسته شدن استخوان‌های گونه می‌شود.

عوارض زاویه دار کردن صورت با تزریق بوتاکس

  • ماندگاری این روش کم است و باید هر ۶ ماه تکرار شود.
  • کبودی در محل تزریق دیده می شود.
  • نواحی تزریق بوتاکس نسبت به فیلر بیشتر است.
  • فشار وارد کردن به پوست و خوابیدن روی شکم تا چند روز بعد درمان باید جلوگیری شود.

 

مراقبت های قبل و بعد زاویه سازی صورت

اقدامات قبل و بعد از زاویه سازی فک به شرح ذیل می باشد:

یکی از مهم ترین اقدامات قبل از زاویه سازی فک انتخاب یک پزشک خوب و باتجربه می باشد، برای انتخاب پزشک مورد نظر می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.

پس از انتخاب پزشک برای مشاوره به مطب او بروید و درباره انتظارات تان از زاویه سازی فک او مشورت کنید و برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای پزشک مورد نظر را مشاهده نمایید.

  • قبل و بعد از تزریق فیلر برای زاویه دار کردن فک از داروهای رقیق کننده خون ، الکل و دخانیات استفاده نکنید.
  • تا دو هفته هنگام خوابیدن زیر سر خود دو بالشت قرار دهید.
  • برای کاهش میزان تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید. برای ۱ تا ۲ روز اول ممکن است منطقه تزریق قرمز، متورم یا کبود شود. هر چند این حالت طی چند روز کاملا از بین می رود ولی برای تسریع بهبودی و جلوگیری از کبودی می توانید از کمپرس های یخ استفاده کنید. یخ را در کیسه یا حوله ای قرار دهید و بیست دقیقه روی چانه بگذارید.
  • داروهایی را که پزشک برای تان تجویز کرده است راس ساعت استفاده کنید.
  • از فعالیت های شدید خودداری کنید. فعالیت شدید سبب بالا رفتن دمای بدن یا تعریق می شوید که در ناحیه چانه سبب حساس شدن پوست و کند شدن روند بهبودی می شود. پس از بهبودی می توانید روند ورزش خود را از سر بگیرید.

هزینه زاویه سازی صورت در کرج چقدر می باشد؟

هزینه زاویه سازی صورت با توجه به دستمزد پزشک ، میزان مواد تزریقی ، هزینه های دارو و جلسات معاینه تعیین می شود.

جهت مشاوره در رابطه با زاویه سازی صورت در کرج و هزینه آن ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847





:: برچسب‌ها: زاویه سازی صورت در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: